دارو خوردن سینمای برگزاری جشنواره جشنواره جهانی فیلم فجر

دارو خوردن: سینمای برگزاری جشنواره جشنواره جهانی فیلم فجر رسول صدرعاملی سینمای جهان تاثیر جشنواره دنیا فجر در جهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث قتل همسر و خواهرزن در پی اختلافات خانوادگی

عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از ارتکاب قتل وقت چندانی جهت فرار پیدا نکردند و خیلی سریع به دام افتادند. یکی از این افراد همسر و خواهرزنش را به قتل رساند و نفر دو

قتل همسر و خواهرزن در پی اختلافات خانوادگی

عبارات مهم : جنایت

عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از ارتکاب قتل وقت چندانی جهت فرار پیدا نکردند و خیلی سریع به دام افتادند. یکی از این افراد همسر و خواهرزنش را به قتل رساند و نفر دوم برادرش را به کام فوت کشاند. هر دو در پی مدت ها اختلافات خانوادگی دست به جنایت زدند. فردی ١٨:٤٠ روز دوشنبه با مرکز فوریت های پلیسی جیرفت تماس گرفت و از اتفاق ای دلخراش خبر داد. او گفت مردی با حمله به دو زن در خیابان آنها را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرد و سپس به سرعت گریخت.

به گزارش شرق؛دقایقی بعد تیمی از مأموران در محل حاضر شدند و در همان بررسی های اولیه پی بردند دو زن جان خود را از دست داده اند. به همین علت تحقیقات جنایی کلید خورد و ضمن انتقال پیکر مقتولان به پزشکی قانونی مشخص شد آنها که برابر یک خیاطی نشانه ضربات چاقو قرار گرفتند با هم خواهر بودند.

همچنین فاش شد یکی از مقتولان به نام سمیه از مدت ها پیش با شوهرش اختلاف داشت. به همین علت مرد جوان به نام امین تحت تعقیب قرار داده شد و در حالی که فقط نیم ساعت از وقوع جنایت می گذشت، به دام افتاد. امین که هیچ راهی جهت انکار جنایت خیابانی نداشت به کشتن سمیه و خواهر او اقرار کرد و گفت: «من و همسرم از مدت ها قبل با هم اختلاف داشتیم تا اینکه سمیه با من قهر کرد. او می خواست طلاق بگیرد به همین علت نقشه انتقام گیری را طراحی کردم و او و خواهرش را با ضربات چاقو زدم و فرار کردم».بنا بر این گزارش، متهم ٣٣ساله درحال حاضر در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد. در این حال، مردی که برادرش را به قتل رسانده هست، در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد.

قتل همسر و خواهرزن در پی اختلافات خانوادگی

مأموران پلیس شهرستان شادگان هنگامی که از تیراندازی در یکی از روستاها مطلع شدند، به محل اتفاق رفتند و مردی را مشاهده کردند که مجروح شده است بود. این مرد که کاظم نام داشت به بیمارستان انتقال یافته شد و تحت درمان قرار داده شد ولی با وجود معالجه های پزشکی جانش را از دست داد. بعد از آن به دستور بازپرس جنایی تحقیقات دراین باره شروع و معلوم شد کاظم به دست برادرش به قتل رسیده هست. به همین علت متهم بازداشت شد و هنگامی که تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: «من از مدت ها قبل با برادرم اختلاف داشتم و هنگامی که از هیچ طریقی نتوانستم مشکلم را با او حل کنم سلاح شکاری را برداشتم و با آن گلوله ای به کاظم زدم و به سرعت فرار کردم».

بنا بر این گزارش، تحقیقات از این متهم نیز در مرجع قضائی همچنان ادامه دارد.

عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از ارتکاب قتل وقت چندانی جهت فرار پیدا نکردند و خیلی سریع به دام افتادند. یکی از این افراد همسر و خواهرزنش را به قتل رساند و نفر دو

واژه های کلیدی: جنایت | اختلاف | تحقیقات | اختلافات خانوادگی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار