دارو خوردن سینمای برگزاری جشنواره جشنواره جهانی فیلم فجر

دارو خوردن: سینمای برگزاری جشنواره جشنواره جهانی فیلم فجر رسول صدرعاملی سینمای جهان تاثیر جشنواره دنیا فجر در جهان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی حالا اروپا باید کشور عزیزمان ایران را بچسبد تا از برجام خارج نشود , ترامپ را دیگر فراموش کنید

سه کشور اروپایی از پیش می توانند اعلان کنند که اگر کشور عزیزمان ایران در برجام باقی بماند ( بعد از خروج آمریکا) ؛ بازگشت تحریم های ثانویه ایالات متحده آمریکا غی

حالا اروپا باید کشور عزیزمان ایران را بچسبد تا از برجام خارج نشود , ترامپ را دیگر فراموش کنید

ترامپ را دیگر فراموش کنید؛ حالا اروپا باید کشور عزیزمان ایران را بچسبد تا از برجام خارج نشود

عبارات مهم : اروپا

سه کشور اروپایی از پیش می توانند اعلان کنند که اگر کشور عزیزمان ایران در برجام باقی بماند ( بعد از خروج آمریکا) ؛ بازگشت تحریم های ثانویه ایالات متحده آمریکا غیرقانونی هست. همچنین اتحادیه اروپا می تواند مکانیزم مالی قابل اعتمادی جهت شرکت های اروپایی در جهت تجارت و سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران فراهم کند.

باربارا اسلاوین در گزارشی تحت عنوان «ترامپ را فراموش کنید؛ حالا اروپا باید کشور عزیزمان ایران را راضی کند که برجام را ترک نکند» در نیوزویک نوشت: اولویت مهم امانوئل ماکرون مدیر جمهور فرانسه در سفربه واشنگتن، متقاعد کردن ترامپ جهت ماندن در توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران بود. با توجه به مصاحبه هایی که در طول هفته گذشته با دیپلمات هایی ایرانی در اروپا و نیویورک داشتم؛ ماکرون همراه با مرکل و ترزا می درصدد این هستند تا بعد از خروج آمریکا از برجام، کشور عزیزمان ایران را راضی کنند که در این توافق باقی بماند.

به گزارش «انتخاب»؛ در ادامه مقاله اسلاوین آمده است: انتظار مهم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در امضای برجام احیا و زیاد کردن روابط اقتصادی با اروپا ( که به طور سنتی شریک تجاری مهم کشور عزیزمان ایران بود) بود. اگر چه تجارت بین کشور عزیزمان ایران و اروپا در طی چند سال گذشته زیاد کردن پیدا کرده است ولی همچنان انتظارات کشور عزیزمان ایران را براورده نکرده است.( همچنان تجارت کشور عزیزمان ایران تحت الشعاع چین قرار دارد.) در حال حاضر بین کشور عزیزمان ایران و اروپا به استثنای توتال ( غول نفتی فرانسه) قراردادهای بزرگی منعقد نشده هست. همچنین به علت هراس از مجازات های احتمالی آمریکا، هیچ بانک بزرگ اروپایی تمایلی به تامین مالی تجارت یا سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران را ندارد. دیپلمات های کشور عزیزمان ایران در لندن معترض هستند که آن ها حتی نمی توانند یک حساب بانکی جهت تامین مالی فعالیت های روتین سفارت خود ایجاد کنند.

حالا اروپا باید کشور عزیزمان ایران را بچسبد تا از برجام خارج نشود , ترامپ را دیگر فراموش کنید

ترامپ بعد از تایید پای بندی کشور عزیزمان ایران در 12 ژانویه، ترساندن کرد که اگر این توافق اصلاح نگردد آخرین باری است لغو تحریم ها را تمدید می کند. در روز 27 آوریل، کاخ سفید میزبان آنگلا مرکل صدراعظم آلمان هست. وی در این سفر درصدد است تا ترامپ را متقاعد کند که اگر آمریکا در این توافق باقی بماند منافع غرب بهتر تامین خواهد شد.

سه کشور اروپایی از پیش می توانند اعلان کنند که اگر کشور عزیزمان ایران در برجام باقی بماند ( بعد از خروج آمریکا) ؛ بازگشت تحریم های ثانویه ایالات متحده آمریکا غیرقانونی هست. همچنین اتحادیه اروپا می تواند مکانیزم مالی قابل اعتمادی جهت شرکت های اروپایی در جهت تجارت و سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران فراهم کند. در روز 21 آوریل، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران بر این تاکید کرد که تلاش رهبران اروپا جهت آرام کردن ترامپ اقدامی بیهوده هست. در عوض این که اروپایی به دنبال راه هایی جهت مجازات کشور عزیزمان ایران باشند باید تلاش کنند تا رهبران آمریکا را متقاعد کنند که به تعهدات خود در برجام پای بند باشند.

سه کشور اروپایی از پیش می توانند اعلان کنند که اگر کشور عزیزمان ایران در برجام باقی بماند ( بعد از خروج آمریکا) ؛ بازگشت تحریم های ثانویه ایالات متحده آمریکا غی

بعد از روی کار آمدن ترامپ این فقدان اطمینان نسبت به نیات آمریکا تا حدودی از ارزش برجام جهت کشور عزیزمان ایران کاسته و همچنین منجر به خروج سرمایه گذاران از کشور عزیزمان ایران و کم کردن چشمگیر ارزش پول کشور عزیزمان ایران شده است هست. اگر اروپایی ها و آمریکایی ها به توافقاتی دست یابند احتمالا کنگره ممکن است جهت عوض کردن قانون تایید پای بندی تعهدات کشور عزیزمان ایران به وسیله مدیر جمهور اقداماتی انجام دهد. ( هر 90 روز یکبار پای بندی کشور عزیزمان ایران به برجام به وسیله مدیر جمهور آمریکا باید تایید شود.)

برخی از تحلیلگران بر این عقیده هستند که اگر ترامپ لغو تحریم ها را در 12 می تمدید نکند کشور عزیزمان ایران از برجام پیروی خواهد کرد. لیکن اقتصاد شکننده کشور عزیزمان ایران هیچ گزینه و راه حلی جهت این مسئله باقی نمی گذارد. محمد جواد ظریف محتمل ترین گزینه کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به خروج آمریکا از برجام را تسریع غنی سازی اورانیوم دانست. ولی محتمل ترین گزینه ایران؛ توسل به مکانیسم حل اختلاف در برجام است که می تواند وقت بیشتری را جهت متقاعد کردن آمریکا به وسیله اروپایی ها در بازگشت به برجام فراهم کند.

بعضی از جنگ طلبان دولت ترامپ پیشنهاد کرده اند که خروج آمریکا از توافق ناقص هسته ای می تواند موضع ترامپ را نسبت به نشست هسته ای با کره شمالی تقویت کند. ولی عنوان دیگری که قابل طرح است این است که کیم رهبر کره شمالی با مقایسه اوضاع کشورش با ایران، محتمل تر است که پیشاپیش امتیارات محکم تری از آمریکا بگیرد لیکن که آن ها توافقات هسته ای مذاکره شده است به وسیله سلف ( اوباما) خود را نقض می کنند.

حالا اروپا باید کشور عزیزمان ایران را بچسبد تا از برجام خارج نشود , ترامپ را دیگر فراموش کنید

ولی با این وجود به علت گسترش خشونت و ناامنی در خاورمیانه، تاثیر استمرار برجام زیاد از مذاکره آمریکا با کره شمالی هست. در این راستا بین اروپا و کشور عزیزمان ایران جهت آخر دادن به جنگ ویران گر یمن و همچنین گسترش گفتگو در سوریه نشست هایی شکل گرفته هست. بنابراین با خروج آمریکا و کشور عزیزمان ایران از برجام، منازعات منطقه ای شدت یافتن می شود و حتی امکان برخورد بالقوه نظامی بین نیروهای آمریکا در منطقه و نائبان ( پروکسی) کشور عزیزمان ایران وجود دارد و همچنین می تواند زمینه درگیری جدیدی بین اسرائیل و حزب الله لبنان در سوریه فراهم شود.

واژه های کلیدی: اروپا | ایران | تجارت | توافق | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | دولت ترامپ

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار